Ne morate! Ako ne želite angažman stručnjaka ili marketinških agencija bilo bi poželjno da imate čovjeka u firmi koji ima dovoljno vremena i osjećaja za online tržište, te koji bi bio spreman naučiti minimalno osnove klasičnog i digitalnog marketinga. Poznavanje rada na Google analitici, pisanje kvalitetnih sadržaja, strateški marketing, tehnike brendiranja itd. će sigurno dodatno unaprijediti vaše SEO sposobnosti.
Obzirom da Google često mijenja parametre za rangiranje web sadržaja, mijenjaju se često i SEO pravila odnosno nadopunjavaju novim ranking faktorima. Zato trebate biti spremni za neprestano praćenje tokova i u skladu s time neprestano učiti i usavršavati se.
OPREZ: Online kursevi koji vas uče kako da optimizirate web stranicu za nekoliko minuta ili sati, ili koji nude znanje kako da za par dana budete prvi na Google-u su prevara vas samih ili pokušaj prevare Google-a. Nijedno ni drugo nije dobro.
Šta govori u prilog angažmanu SEO stručnjaka odnosno marketinških agencija?
SEO stručnjaci imaju dugogodišnje iskustvo, poznaju i prepoznaju šanse za razvoj vašeg biznis, rade po najnovijim saznanjima i shodno svom znanju ne obećavaju nemoguće. Na osnovu analize online tržišta te vašeg trenutnog položaja u odnosu na konkurenciju kao i u odnosu na senzibilnost vaše ciljne grupe, postavljaju kratkoročne i dugoročne ciljeve i planove.
Angažman osobe za SEO koja nije stručna ili ne preza od primjene nelegalnih metoda može ostaviti veoma loše tragove na vaš biznis pa čak ga i uništiti.
Piše: Edin Ibrišimović
Želite
kvalitetan sajt?
dobru poziciju na Google-u?
brendiranje firme, proizvoda ili usluga?
Kontaktirajte nas